‌ بخشی مدیرکل پست مازندران با مرضیه فلاح سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان دیدار و گفت و گو کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط‌عمومی اداره‌ کل پست مازندران ، محسن بخشی، مدیرکل پست مازندران با حضور در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی با مرضیه فلاح کردآبادی، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، دو طرف ضمن تأکید بر اهمیت توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه، بر همکاری‌های مشترک میان دو دستگاه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های شبکه پستی برای ارائه خدمات نوین کتابخوانی توافق کردند.

همچنین مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای برای گسترش همکاری‌های عملیاتی و فرهنگی در این زمینه تدوین شود.

محسن بخشی مدیرکل پست مازندران در سخنانی با اشاره به نقش مؤثر شبکه پستی در دسترسی همگانی به منابع فرهنگی گفت: می‌توانیم با استفاده از ظرفیت پست و تلاش پستچی‌های عزیز، کتاب را تا درِ خانه‌های مردم، حتی در دورترین مناطق روستایی، ارسال کنیم و از این طریق، فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را در میان کودکان و خانواده‌ها ترویج دهیم. کودکانی که امروز عاشق خواندن کتاب می‌شوند، آینده‌ای روشن و دانا برای جامعه خواهند ساخت.

این دیدار با تأکید بر تداوم تعامل دو دستگاه در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی پایان یافت.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده