گردهمایی دهیاران بخش گیل‌خواران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ ، از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جویبار ، گردهمایی دهیاران بخش گیل‌خواران، ۲۶ آبان ۱۴۹۴ با حضور محمد مدانلو فرماندار شهرستان جویبار،  عباسی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استانی از جمله راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب و معاونان شرکت آب منطقه‌ای و منابع طبیعی برگزار شد.

در این نشست صمیمی، دهیاران به تشریح مشکلات، نیازها و طرح‌های در دست اجرای روستاهای خود پرداختند.

همچنین مدیران حاضر ضمن بررسی موارد مطرح‌شده، تصمیمات لازم برای تسهیل امور و رفع چالش‌های روستاها را اتخاذ کردند.

این گردهمایی با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر بین مجموعه مدیریت شهرستان و روستاها و تسریع در روند توسعه روستایی در بخش گیل‌خواران با همت بخشدار و شورای اسلامی بخش گیل‌خواران برگزار شد.
پایان پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده