به گزارش پایگاه خبری تخلیلی سیز سرخ، از روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران، نخستین دوره مسابقات تیراندازی کارکنان حراستهای صنعت آب و برق کشور با معرفی نفرات برتر رشته تیراندازی در نیروگاه شهیدسلیمی نکا به کار خود پایان داد.
در بخش تیراندازی با تپانچه بادی این رقابتها، ۱۰۲ ورزشکار از ۳۱ استان در دو نوبت صبح و عصر در “۲۰ تیر نمره” با هم مصاف دادند.
در پایان این رقابت، غلامرضا رستمی از شرکت آب منطقهای زنجان با کسب ۱۷۰ امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات را بدست آورد و سیدنقی سیدصفویان از شرکت توزیع استان اردبیل با ۱۶۸ امتیاز نایبقهرمان شد. همچنین امیر خاله اقلی تبریزی از شرکت توانیر با ۱۶۶ امتیاز عنوان سومی مسابقات را از آن خود کرد.
آئین اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر مسابقات تیراندازی با حضور مدیرانکل آبفا و آب منطقهای مازندران و محمودی مدیر نیروگاه شهید سلیمی نکا و مسئولانی از حراست و امور ورزش صنعت آب و برق کشور برگزار شد.
یادآور می شود: علیمصطفی رجبی سرپرست فنی این مسابقات بود و عباس تمدنی، رسول رحیمی، شهروز صالحیان و احمد فرمانبر داوری مسابقات را برعهده داشتند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026