مدیرکل ورزش و جوانان در پیامی از کسب افتخارات و مدال آوری ورزشکاران مازندرانی که منجر به جایگاه سومی کاروان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شد، قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، مدیرکل ورزش و جوانان در پیامی از کسب افتخارات و مدال آوری ورزشکاران مازندرانی که منجر به جایگاه سومی کاروان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شد، قدردانی کرد.

در پیام حسین بریمانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بازی های همبستگی کشورهای اسلامی که ۵۷ کشور دنیا در آن حضور داشتند، به صحنه ای دیگر برای افتخارآفرینی کاروان سفیران اقتدار و دلاوری ورزشکاران مازندرانی بدل شد.

آنچه به یقین می توان گفت اینست که علیرغم ارزش و عیار بالای این افتخارات که منجر به کسب مقام سومی کاروان ایران در جدول مدال ها گردید، اما  ورزش مازندران همچنان ظرفیت های بالاتری نیز دارد و می تواند صحنه افتخارات ورزشی ایران اسلامی را به مراتب وسیع تر به نمایش درآورد. که این مهم در سایه حمایت ها و توجه ملی به توسعه زیرساخت‌های ورزش مازندران محقق خواهد شد.

و اما سخت کوشی و‌ تلاش ورزشکاران و درایت مربیان مازندرانی‌ برای سربلندی کشور عزیز در این رویداد مهم، بیش از هر چیزی به دل نشست و احترام ورزشکاران به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، نمایش اتحاد و انسجام ملی و رعایت اخلاق و جوانمردی، زیباترین و مانا ترین لحظات این بازی ها بود.

معتقدم پژواک حضور با صلابت، متحد و همدل ورزشکاران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی پس از جنگ تحمیلی ۱۲ روزه بخوبی در میان کشورهای دوست و دشمن شنیده شد و در ابعاد فنی و فرهنگی نیز دستاورد مهم محسوب می شود.

لازم می دارم  از مدال‌آوران و افتخارآفرینان، مربیان، زحمت کشان هیات های ورزشی، همکارانم در دستگاه ورزش و جوانان سراسر استان که تلاش جمعی آنان موجب خشنودی مردم گردید، تقدیر و تشکر نمایم و از حمایت های وزیر محترم ورزش و جوانان و استاندار ورزش دوست مازندران نیز کمال تشکر را دارم.

حسین بریمانی
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران