نخستین نشست مدیریت مشارکتی به ویژه آب در شهزستان جویبار برگزار شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی فرمانداری،شهرستان جویبار، این نشست به ریاست محمدمدانلو فرماندارشهرستان جویبار و با حضور مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای مازندران، بخشداران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کوهی‌خیل، رییس آب منطقه‌ای جویبار، مدیر جهادکشاورزی و مسئولین شهرستانی نخستین نشست هماهنگی مدیریت مشارکتی در حکمرانی آب در شهرداری کوهی‌خیل برگزار شد.

در این نشست که با حضور مشاوران طرح همراه بود، موضوعات مرتبط با اجرای بند «ت» ماده ۴۰ قانون برنامه هفتم پیشرفت تشریح و بر تشکیل تعاونی‌ها، ایجاد تشکل‌های آب‌بران و اصلاح و به‌روزرسانی سازوکارهای مرتبط تأکید شد.
پایان پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده