هزار و ۲۱ تن برنج وارداتی برای تقویت امنیت غذایی وارد مازندران شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عنمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، سید محمد جعفری سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی مازندران، با اعلام خبر ورود محموله جدید برنج وارداتی به انبارهای کالاهای اساسی استان گفت:در راستای تأمین نیازهای اساسی مردم استان و افزایش سطح پایداری ذخایر راهبردی، بیش از هزار و ۲۱ تن برنج وارداتی رقم سفید باسماتی ۱۰۵۹ وارد انبارهای این اداره‌کل شده و پس از طی مراحل کنترل کیفی ذخیره‌سازی شده است.

وی افزود: این اقدام بخشی از سیاست‌های دولت در جهت تنظیم بازار، جلوگیری از کمبودهای احتمالی، مدیریت قیمت‌ها و تضمین دسترسی پایدار مردم به اقلام اساسی است. فرآیند تخلیه، بازرسی و نگهداری این محموله ها با دقت و نظارت کامل انجام شده تا در زمان نیاز، بدون هیچ‌گونه اختلال در شبکه توزیع، در دسترس قرار گیرد.

جعفری در ادامه اظهار کرد: عرضه این محموله در بازار، با مجوز و بنا به صلاحدید کارگروه تنظیم بازار استان انجام خواهد شد و هرگونه توزیع، کاملاً در چارچوب سیاست‌های مصوب و با هدف ایجاد تعادل در بازار و حمایت از سبد مصرف خانوار صورت می‌گیرد.

سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی مازندران در پایان خاطرنشان کرد: ما همچنان با جدیت، روند تأمین و افزایش ذخایر استراتژیک را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم در هر شرایطی، اطمینان خاطر مردم را نسبت به تأمین کالاهای اساسی حفظ کنیم.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده