به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، علیرغم اعلام قبلی برای برگزاری کلاس های درس مدارس به صورت حضوری در روزهای آینده ، اما با توجه به گزارشهای دانشگاه علوم پزشکی استان، موارد ابتلا به بیماریهای حاد تنفسی در اثر شیوع ویروس آنفولانزا نسبت به روز گذشته با افزایش ۳۳ درصدی همراه بوده است.
همچنین ، به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس، فردا سهشنبه همه ی مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی استان مازندران به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
از خانوادهها و دانشآموزان محترم درخواست میشود، ضمن رعایت توصیههای بهداشتی، اخبار و اطلاعیههای بعدی را فقط از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026