به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران ، نشست انتقال تجربه فناوران و صنعتگران موفق درحوزه ارتباط با صنعت گرامیداشت هفته پژوهش با حضور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران و جمعی ازاساتید و دانشجویان در دانشگاه آزاد واحد قائمشهر برگزار شد.
علیرضا یوسف نژاد مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در این نشست ، ضمن تبریک هفته پژوهش گفت: هفته پژوهش فرصتی مغتنم برای ارتباط گسترده تر و نمایش طرفیت ها و توانمندی های علمی کشور برای جهش در عرصه تولید و نوآوری میباشد.
وی بیان کرد: با عنایت به اینکه شعار هفته پژوهش امسال “سرمایهگذاری در تولید با پشتوانه پژوهش و فناوری” نامگذاری شده باید تمهیدات لازم برای ارتباط بهتر و قویتر بین علم و پژوهش با تولید و صنعت اندیشیده شود.
یوسف نژاد در ادامه گفت: پیوند استراتژیک میان دانشگاه و صنعت باید قویتر شود تا بتوانیم شاهد رشد و توسعه بیشتر در زمینه تولید و صنعت باشیم.
در پایان این نشست رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران به سوالات اساتید این دانشگاه پاسخ داده و درباره نحوه ارتباط موثر دانشگاه و صنعت گفت و گو کردند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026