به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ ، از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، حسین بریمانی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در این نشست، با تأکید بر اهمیت همکاری دو دستگاه گفت: مدارس میتوانند پایگاه توسعه ورزش باشند و تعامل هیئتهای ورزشی با معلمان ورزش، روند استعدادیابی دانشآموزان را تقویت میکند.
سید محمود علیزاده معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندرن نیز با قدردانی از اقدامات ورزش و جوانان در حمایت از ورزش مدارس اظهار کرد: برای پیشبرد استعدادیابی، آمادگی داریم در ۱۵ رشته ورزشی تفاهمنامه همکاری تنظیم کنیم.
یادآور می شود: اسماعیل پهلوان سرپرست معاونت امور ورزش و جعفری رئیس هیئت ورزشهای دانشآموزی نیز در این نشست حضور داشتند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026