نشست  کمیته فنی بذر گندم و جو استان مازندران با حضور مسئولان و کارشناسان مرتبط در دفتر معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ،  از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، نشست کمیته فنی بذر گندم و جو استان با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی، مدیر زراعت، کارشناسان ستادی حراست، مسئول زراعت گندم و جو، معاون حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان، کارشناسان ثبت و گواهی نهال و بذر مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی مازندران، معاون شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان، اتحادیه تعاون روستایی و مدیرعامل شرکت زیست فرآیند تولید پایدار استان گلستان و دیگر اعضا در دفتر معاونت بهبود تولیدات گیاهی این سازمان برگزار شد.

باقری، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، در این نشست گفت: آخرین وضعیت قراردادهای بذری گندم و جو به تفکیک پیمانکاران توسط شرکت‌های تولیدکننده بذر استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست، گزارشی از آخرین وضعیت تحویل بذر گندم و جو طبقات پرورشی به مادری از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی توسط شرکت‌های تولیدکننده بذر براساس سهمیه ابلاغی ارائه شد.

باقری در پایان تأکید کرد: درخواست متقاضیان اخذ مجوز تولید بذر محصولات کشاورزی شامل : غلات و دانه‌های روغنی نیز در این نشست  مورد بررسی قرار گرفت.
یادآور می شود: در این نشست، آخرین وضعیت قراردادهای بذری، تحویل بذرهای پرورشی و درخواست‌های متقاضیان تولید بذر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده