زارع  رئیس اداره یگان حفاظت محیط زیست مازندران با  سرهنگ مهدی زاده  فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران_ساری

به گزارش پایگاه خبری نحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – ساری؛ در راستای ارتقاء هماهنگی‌های عملیاتی و افزایش اثربخشی اقدامات حفاظتی،عباس زارع رئیس اداره یگان حفاظت محیط زیست مازندران با سرهنگ داریوش مهدی‌زاده فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – ساری دیدار و گفت و گو کرد.

این نشست در دفتر فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی برگزار شد و بر تعمیق تعاملات و همکاری‌های دوجانبه در حوزه صیانت از منابع طبیعی استان تأکید شد.

همچنین ، این دیدار رسمی با هدف بررسی راهکارهای عملی برای مبارزه مؤثر با تخلفات زیست‌محیطی و منابع طبیعی و با حضور فرمانده عملیات یگان حفاظت اداره کل و کارشناسان دو طرف برگزار شد.

در پایان این نشست، طرفین بر اهمیت برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک برای ارتقاء دانش فنی نیروها و همچنین برگزاری منظم گشت‌های دوگانه در مناطق مورد تفاهم تأکید کردند و این دیدار را گامی مثبت در جهت حفظ یکپارچه‌تر منابع طبیعی و محیط زیست استان دانستند
پایان پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده