۳۰ آذر، روز آموزش ابتدایی در مازندران  نامگذاری شد.  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرخ،  هوشنگ اصغریان معاون آموزش ابتدایی مازندران از نامگذاری ۳۰ آذر به‌عنوان «روز آموزش ابتدایی» به ابتکار این استان خبر داد.

وی  با تأکید بر نقش بنیادین معلمان ابتدایی در شکل‌گیری شخصیت و آینده دانش‌آموزان، اعلام کرد: همزمان با این مناسبت و در هفته آموزش ابتدایی (۱ تا ۶ دی‌ماه)، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی با شعار «آموزش ابتدایی، آغاز تحول و آموزگار آوای ماندگار» در تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان برگزار می‌شود.

وی افزود: هر تحول پایدار در نظام آموزشی، از دوره ابتدایی آغاز می‌شود.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده