بازنشستگان شرکت  گاز  سرمایه های ماندگار و افتخار مازندران هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ،  هژیر جوادی مدیرعامل شرکت گاز مازندران در حاشیه دوره آموزشی  بازنشستگان شرکت گاز مازندران با تأکید بر نقش بی‌بدیل بازنشستگان در شکل‌گیری و پایداری خدمات گازرسانی استان گفت: بازنشستگی پایان خدمت نیست، بلکه آغاز فصل تازه‌ای از زندگی است که باید با برنامه‌ریزی، نشاط و انتقال تجربه همراه باشد.

وی با قدردانی از سال‌ها تلاش صادقانه پیشکسوتان صنعت گاز استان اظهار کرد: شما الگوهای تعهد، اخلاق حرفه‌ای و خدمت بی‌منت هستید و نام نیک‌تان در حافظه سازمانی شرکت گاز مازندران ماندگار خواهد ماند.

جوادی  با اشاره به نقش خانواده‌ها، به‌ویژه همسران بازنشستگان، گفت: موفقیت‌های همکاران ما در طول دهه‌ها خدمت، بدون صبوری و همراهی خانواده‌ها ممکن نبود و باید قدردان این پشتوانه های  ارزشمند باشیم.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران ، بازنشستگی را آغاز یک زندگی جدید دانست و اظهار کرد: دوران پس از بازنشستگی نیازمند آمادگی ذهنی، مهارت‌های تازه و حفظ ارتباط اجتماعی است و برگزاری این دوره‌ها با هدف ایجاد تعادل، آرامش و نشاط در این مرحله از زندگی برنامه‌ریزی شده است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات زیرساختی شرکت در سال‌های اخیر گفت: توسعه ایستگاه‌های تقلیل فشار، تقویت شبکه‌های توزیع و انتقال و ارتقای زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و امنیت سایبری از جمله گام‌هایی است که برای ارائه خدمات پایدار و شایسته به مردم استان مازندران برداشته شده است.

جوادی در پایان تأکید کرد: بازنشستگان همچنان سرمایه‌های فکری شرکت هستند و انتقال تجربه‌های ارزشمند آنان به نسل جدید کارکنان، یک ضرورت راهبردی به شمار می‌رود؛ شرکت گاز مازندران همواره خود را در کنار پیشکسوتان می‌داند.

یادآور می  شود: این دوره آموزشی «توانمندسازی بازنشستگان» این شرکت با حضور جمعی از بازنشستگان، همسران آنان، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ستادی و در راستای تکریم بازنشستگان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشی و تجربی آنان، به عنوان بخشی از برنامه‌های مدیریت منابع انسانی شرکت گاز مازندران برگزار شد.


پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده