به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، هژیر جوادی مدیرعامل شرکت گاز مازندران در حاشیه دوره آموزشی بازنشستگان شرکت گاز مازندران با تأکید بر نقش بیبدیل بازنشستگان در شکلگیری و پایداری خدمات گازرسانی استان گفت: بازنشستگی پایان خدمت نیست، بلکه آغاز فصل تازهای از زندگی است که باید با برنامهریزی، نشاط و انتقال تجربه همراه باشد.
وی با قدردانی از سالها تلاش صادقانه پیشکسوتان صنعت گاز استان اظهار کرد: شما الگوهای تعهد، اخلاق حرفهای و خدمت بیمنت هستید و نام نیکتان در حافظه سازمانی شرکت گاز مازندران ماندگار خواهد ماند.
جوادی با اشاره به نقش خانوادهها، بهویژه همسران بازنشستگان، گفت: موفقیتهای همکاران ما در طول دههها خدمت، بدون صبوری و همراهی خانوادهها ممکن نبود و باید قدردان این پشتوانه های ارزشمند باشیم.
مدیر عامل شرکت گاز مازندران ، بازنشستگی را آغاز یک زندگی جدید دانست و اظهار کرد: دوران پس از بازنشستگی نیازمند آمادگی ذهنی، مهارتهای تازه و حفظ ارتباط اجتماعی است و برگزاری این دورهها با هدف ایجاد تعادل، آرامش و نشاط در این مرحله از زندگی برنامهریزی شده است.
وی همچنین با اشاره به اقدامات زیرساختی شرکت در سالهای اخیر گفت: توسعه ایستگاههای تقلیل فشار، تقویت شبکههای توزیع و انتقال و ارتقای زیرساختهای فناوری اطلاعات و امنیت سایبری از جمله گامهایی است که برای ارائه خدمات پایدار و شایسته به مردم استان مازندران برداشته شده است.
جوادی در پایان تأکید کرد: بازنشستگان همچنان سرمایههای فکری شرکت هستند و انتقال تجربههای ارزشمند آنان به نسل جدید کارکنان، یک ضرورت راهبردی به شمار میرود؛ شرکت گاز مازندران همواره خود را در کنار پیشکسوتان میداند.
یادآور می شود: این دوره آموزشی «توانمندسازی بازنشستگان» این شرکت با حضور جمعی از بازنشستگان، همسران آنان، اعضای هیئتمدیره و مدیران ستادی و در راستای تکریم بازنشستگان و بهرهگیری از ظرفیتهای دانشی و تجربی آنان، به عنوان بخشی از برنامههای مدیریت منابع انسانی شرکت گاز مازندران برگزار شد.

پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026