نشست  هم اندیشی کلبادی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش مازتدران با مدیران اسبق این اداره کل در ساری مرکز استان  برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، نشست هم‌اندیشی مدیران کل آموزش و پرورش مازندران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امروز ۲۷ آذرماه ۱۴۰۴ در ساری برگزار شد؛ نشستی کم‌سابقه با هدف پیوند تجربه‌های گذشته با مسیر پیش‌روی آموزش و پرورش استان. بود.

فریدون کلبادی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، در این نشست هدف اصلی برگزاری این گردهمایی را تدوین تاریخ شفاهی آموزش و پرورش مازندران، تأسیس موزه آموزش و پرورش، راه‌اندازی اندیشکده تخصصی آموزش و پرورش و بهره‌گیری از تجربیات مدیریتی پیشکسوتانی بیان کرد که در سال‌های مختلف، مسئولیت‌های عالی این مجموعه را بر عهده داشته‌اند.

وی در ابتدای این نشست، با ارائه گزارشی از وضعیت موجود آموزش و پرورش استان، به تشریح چالش‌ها، فرصت‌ها و نیازهای پیش‌رو پرداخت و تأکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری، آموزش و پرورش به هم‌افزایی، خرد جمعی و استفاده از سرمایه‌های انسانی باتجربه نیاز دارد.

کلبادی نژاد  با قدردانی از حضور مدیران کل اسبق آموزش و پرورش استان ، از آنان درخواست کرد همچون گذشته، یار و همراه آموزش و پرورش باشند و با انتقال دانش، تجربه و دیدگاه‌های راهبردی خود، این مجموعه را در عبور از مسائل و حرکت به سمت تعالی یاری دهند.

همچنین این نشست، نمادی از احترام به پیشینه، توجه به هویت نهادی و تلاشی هدفمند برای ترسیم آینده‌ای پایدار برای آموزش و پرورش مازندران بود؛ آینده‌ای که بر شانه‌های تجربه بنا می‌شود.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده