به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی دانشگاه مازندران ، تيم شنای پسران دانشگاه مازندران پس از برتری در مسابقات شنای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان های گیلان ، گلستان و مازندران ، موفق به کسب سهميه هفدهمين المپياد کشوری دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور شد.
در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۴ تیم از دانشگاه های سه استان مازندران،گیلان و گلستان به میزبانی دانشگاه گیلان (از ۲۶ تا ۲۷ آذرماه) برگزار شد، دانشجویان پسر دانشگاه مازندران در ماده های انفرادی و تیمی موفق به کسب ۱ مدال طلا ،۱ مدال نقره. و ۳ مدال برنز مسابقات شدند.
بدين ترتيب تیم دانشگاه مازندران حضور خود را در هفدهمین المپیاد کشوری که در تابستان ۱۴۰۵ به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار خواهد گردید قطعی کرد.
اسامی ورزشکاران به شرح ذیل می باشد:
۱- بنیامبن فلاح
۲- میلاد نسیانی
۳- سید امیر حسین وارسته کاشانی
۴- ابوالفضل نیک پی
مربی: آرین فیروزی
سرپرست: سهراب قدیمی
معاونت دانشجويي این موفقیت بزرگ را به جامعه دانشگاهی، دانشجويان ورزشکار و مربيان عزيز تبریک می گويد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026