آزمون استخدامی خدمتگزاری وزارت آموزش و پرورش در ساری مرکز مازندران برگزار شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران؛ آزمون استخدامی خدمتگزاری وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۴، جمعه ۲۸ آذرماه، در مازندران برگزار شد.

فریدون کلبادی‌نژاد مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، اظهار کرد: این آزمون ۲۸ آذر ۱۴۰۴ از سوی جهاد دانشگاهی و در دو حوزه پیش‌بینی‌شده برای استان مازندران شامل : یک حوزه ویژه برادران و یک حوزه ویژه خواهران، در شهرستان ساری برگزار شد.

وی افزود: در این آزمون تعداد یک‌هزار و ۳۷۳ نفر از داوطلبان استان مازندران شرکت کردند که از این تعداد، ۵۹۹ نفر معادل ۴۴ درصد را مردان و ۷۷۴ نفر معادل ۵۶ درصد را بانوان تشکیل می‌دهند.

کلبادی نژاد در پایان اظهار کرد: سهمیه استان مازندران در این آزمون ۴۶۰ نفر است که پذیرفته‌شدگان بر اساس ضوابط و مقررات مربوط، به‌صورت پیمانی و قراردادی و در چارچوب سهمیه‌های تعیین‌شده شامل: سهمیه عادی و سهمیه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد جذب و به‌کارگیری خواهند شد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده