طلاب مازندرانی در چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب بسیجی استان مازندران دست به تفنگ شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران؛ طلاب حوزه علمیه استان مازندران این رقابت را در رشته تفنگ بادی برگزار کردند که در نهایت، محمدرضا صهبا از شهرستان ساری، محمدحسین فروغی از شهرستان ساری و امیرحسین آقاگلی از شهرستان قائمشهر به ترتیب رتبههای اول تا سوم را کسب کردند.
یادآور می شود: : جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب بسیجی استان مازندران در رشتههای مختلف از جمله تیراندازی برگزار شد.

پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
https://sabzsorkh.ir/?p=20278
























Saturday, 27 June , 2026