به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساری؛
حسب دستور فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور مبنی بر اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق چوب،( جمعه ۲۸ آذرماه،۱۴۰۴ ) ایست و بازرسی در محور مواصلاتی ساری–کیاسر اجرا شد.
این طرح با حضور علی باقری جامخانه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران _ ساری، فرمانده پلیس راه ساری _ کیاسر، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان و سرجنگلبان حوزه استحفاظی کیاسر، با هدف تشدید نظارت بر محورهای مواصلاتی، پیشگیری از حمل غیرمجاز محمولات جنگلی و برخورد قانونی با متخلفان به مرحله اجرا درآمد.
در جریان این ایست و بازرسی، خودروهای عبوری بهویژه وسایل نقلیه حامل چوب و فرآوردههای جنگلی مورد کنترل و بررسی قرار گرفت و با هرگونه تخلف احتمالی طبق مقررات و بدون اغماض برخورد خواهد شد.
مسئولان حاضر ضمن تأکید بر صیانت از انفال، بر تداوم اجرای طرحهای ضربتی، افزایش گشتهای مشترک و همکاری مستمر دستگاههای مسئول در راستای مقابله جدی با قاچاق چوب و حفظ سرمایههای طبیعی تأکید کردند.

پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026