بر تکمیل و ثبت موزه دفاع مقدس و مقاومت مازندران به عنوان یادگار ماندگار ایثار و مقاومت استان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی حفط و آثار و ارزش های دفاع مقدس و مقاومت مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت مازندران در دیدار با «علی بابایی کارنامی» رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که پنجشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۴ در محل فرمانداری شهرستان میاندورود برگزار شد، بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی برای تکمیل موزه دفاع مقدس و مقاومت استان تأکید کرد.

وی طرح مولدسازی را یکی از ابزار‌های مهم در این مسیر دانست و گفت: استفاده از این ظرفیت می‌تواند روند تکمیل پروژه را سرعت ببخشد.

در این دیدار که موضوعات مرتبط با پیشبرد پروژه‌های فرهنگی استان مورد بررسی قرار گرفت، سرهنگ سلامی با اشاره به اهمیت موزه دفاع مقدس و مقاومت استان، آن را نماد پاسداشت ایثار و مقاومت مردم مازندران بیان کرد.

علی بابایی کارنامی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست موزه دفاع مقدس و مقاومت استان را یک پروژه فرهنگی و ارزشی با اهمیت توصیف کرد.

وی افزود: این موزه نه تنها یادآور رشادت‌های رزمندگان است، بلکه می‌تواند به‌عنوان یک مرکز فرهنگی و آموزشی برای نسل‌های آینده ایفای نقش کند.

بابایی کارنامی همچنین بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف، به‌ویژه طرح مولدسازی، در تکمیل این پروژه تأکید کرد.

وی افزود: استفاده از منابع و امکانات موجود در استان می‌تواند زمینه‌ساز تحقق سریع‌تر اهداف این طرح باشد.

در پایان این نشست، دو طرف ضمن تأکید بر همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان برای تکمیل موزه دفاع مقدس و مقاومت، ابراز امیدواری کردند که با حمایت‌های همه‌جانبه، این پروژه فرهنگی هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد و به‌عنوان یادگار ماندگار ایثار و مقاومت در استان مازندران ثبت شود.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده