به گزارش پایگاه خبری تحلیای سبز سرخ، از ایثار، سعید کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران سه شنبه دوم دی ماه پس از ملاقات عمومی با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران شهرستان های فریدونکنار، محمودآباد، آمل و بابل که در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بابلسر برگزار شد، ضمن تاکید بر خدمت بی منت به جامعه ایثارگری، گفت: با توجه به شانیت و جایگاه والای جامعه ایثارگری در جامعه، خدمت به این قشر معزز باید همدلانه و از روی صداقت و اخلاص و سرلوحه کار مدیران باشد.
وی با بیان این مطلب که بسیاری از مسائل و موضوعات در دیدار با جامعه ایثارگری حل می شود اظهار کرد: نوع برخورد ما با جامعه ایثارگری بر اساس یک ادبیات مشترک مبتنی بر ارتباط دو سویه است، این روش پاسخگویی اثربخش بوده و فرآیند مطالبه گری سریع تر صورت می گیرد.
یادآور می شود: در ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، مهمترین مشکلات در حوزه مسکن، اشتغال، درمان، بیمه و … جهت رسیدگی مورد پیگیری قرار گرفت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همچنین با ولی زاده فرماندار بابلسر دیدار کرد، در این دیدار در رابطه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، طرح سپاس و تکریم از ایثارگران، حفظ جایگاه ایثارگران در ادارات، پیگیری تفاهمنامه زمین ایثارگران … گفت وگو کردند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Sunday, 28 June , 2026