به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر حسین سیمایی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، عضو جدید هیات امنای دانشگاههای دولتی استان مازندران را منصوب کرد.
بر اساس این گزارش، وزیر علوم بر اساس بند”ج” ماده”۱″ قانون تشکیل هیات امنای دانشگاهها، موسسات آموزش عالی و پژوهشی، احمد فاطمی نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی را بهعنوان عضو حقیقی جدید هیات امنای دانشگاههای مازندران، صنعتی نوشیروانی بابل و تخصصی فناوریهای نوین آمل تا پایان دوره کنونی منصوب کرد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026