مصدومین ناشی از سگ گرفتگی در مازندران ۸ ماه امسال در مقایسه با پارسال ۸ درصد کاهش یافت .

 

 

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۱۰۷ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ ۸ ماه ۱۴۰۴ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردندکه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ ، از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران ، علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه، ۱۰۷ نفر در اثر سگ گرفنگی مصدوم ۸ ماه امسال مصدوم شدند و به مراکز پزشکی قانکنی استان مراحعه کردند اظهار کرد:
از این موارد ۶۷ نفر مرد و بقیه زن بودند و بیشترین سن مصدومین ناشی از گاز گرفتگی سگ بین ۴۱ تا ۵۰ سال با ۲۴ نفر و کمترین سن زیر ۱۰ سال با ۶ نفر گزارش شده است.

بابل بیشترین گاز گرفتگی سگ

وی اظهار کرد: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان بیشترین آمار گاز گرفتگی سگ مربوط به شهرستان‌های بابل با ۱۴، رامسر ،تنکابن و چالوس هر کدام با ۹ مورد و کمترین آن مربوط به شهرستان‌های بابلسر و جویبار هر کدام با یک مورد گزارش شده است.

یادآور می شود: ۱۶۳ مصدوم ناشی از گاز گرفتگی سگ مدت مشابه سال گذشته برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که ۱۱۲ نفر مرد و بقیه زن بودند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۱۰۷ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ ۸ ماه ۱۴۰۴ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردندکه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ ، از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران ، علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه از این موارد ۶۷ نفر مرد و بقیه زن هستند، افزود: بیشترین سن مصدومین ناشی از گاز گرفتگی سگ بین ۴۱ تا ۵۰ سال با ۲۴ نفر و کمترین سن زیر ۱۰ سال با ۶ نفر گزارش شده است.

بابل بیشترین گاز گرفتگی سگ

وی اظهار کرد: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان بیشترین آمار گاز گرفتگی سگ مربوط به شهرستان‌های بابل با ۱۴، رامسر ،تنکابن و چالوس هر کدام با ۹ مورد و کمترین آن مربوط به شهرستان‌های بابلسر و جویبار هر کدام با یک مورد گزارش شده است.

یادآور می شود: ۱۶۳ مصدوم ناشی از گاز گرفتگی سگ مدت مشابه سال گذشته برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که ۱۱۲ نفر مرد و بقیه زن بودند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۱۰۷ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ ۸ ماه ۱۴۰۴ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردندکه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ ، از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران ، علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه از این موارد ۶۷ نفر مرد و بقیه زن هستند، افزود: بیشترین سن مصدومین ناشی از گاز گرفتگی سگ بین ۴۱ تا ۵۰ سال با ۲۴ نفر و کمترین سن زیر ۱۰ سال با ۶ نفر گزارش شده است.

بابل بیشترین گاز گرفتگی سگ

وی افزود: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان بیشترین آمار گاز گرفتگی سگ مربوط به شهرستان‌های بابل با ۱۴، رامسر ،تنکابن و چالوس هر کدام با ۹ مورد و کمترین آن مربوط به شهرستان‌های بابلسر و جویبار هر کدام با یک مورد گزارش شده است.

یادآور می شود: ۱۶۳ مصدوم ناشی از گاز گرفتگی سگ مدت مشابه سال گذشته برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که ۱۱۲ نفر مرد و بقیه زن بودند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده