آیین تجلیل از ۴۰ سال خدمات و تلاش‌های ارزنده رحیم مسلمی، مدیر سابق منابع انسانی شرکت گاز مازندران، با حضور مدیرعامل، مدیران و جمعی از کارکنان این شرکت برگزار شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، در این آئین ، هژبر جوادی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران، با قدردانی از سال‌ها مدیریت متعهدانه و مسئولانه رحیم مسلمی، وی را مدیری مدبر، آرام، باسعه‌صدر و برخوردار از دانش و تجربه توصیف کرد و گفت: شرکت گاز مازندران با بیش از ۲ هزار و ۳۵۰ نیروی انسانی، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های گاز کشور است و مدیریت منابع انسانی در چنین ساختاری، نیازمند تدبیر، صبر و اخلاق حرفه‌ای بالاست که این ویژگی‌ها به‌خوبی در عملکرد آقای مسلمی نمود داشت.

وی با اشاره به نقش مؤثر مدیر سابق منابع انسانی در ایجاد تعادل سازمانی افزود: مسلمی همواره با نگاه سیستمی، از بروز تنش‌ها جلوگیری کرده و با حفظ آرامش و تعامل سازنده، مسیر اجرای تصمیم‌ها را هموار می‌کرد.

جوادی با تأکید بر سلامت مدیریتی و مقبولیت سازمانی رحیم مسلمی اظهار کرد: در طول سال‌های همکاری، هیچ‌گونه گلایه شخصی از عملکرد ایشان مطرح نشد که این موضوع نشان‌دهنده صداقت، انصاف و اخلاق حرفه‌ای وی است.

در پایان این آئین، از خدمات ماندگار رحیم مسلمی در حوزه منابع انسانی و مدیریت سرمایه انسانی شرکت گاز مازندران قدردانی شد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده