رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ضد صهیونی - آمریکایی:

🔹 آمریکا و رژیم صهیونی برای جبران شکست تاریخی خود در دفاع مقدس ۱۲ روزه، تروریست های داعشی را به جان این ملت بزرگ انداختند و این مزدوران بدتر از جانوران وحشی، مردم و مأموران حافظ امنیت را مظلومانه به شهادت رساندند.

🔹اگر نبود اختلاط بعضی از افراد ناآگاه در بین تروریست ها، پلیس مقتدر به یک تن از اینها اجازه ادامه شرارت را نمی داد.

🔹 جنگ شناختی و بعضاً بی توجهی برخی افراد حاضر در صحنه باعث شد پلیس مردمی و دلسوز و بسیج قهرمان با ملاحظه جان افراد بی اطلاع، بدون استفاده از سلاح، جان خود را سپر مردم و فدای امنیت این کشور عزیز کنند.

🔹 ایران از استقلال، تمامیت سرزمینی و منافع ملی خود سر سوزنی کوتاه نخواهد آمد.

🔹 دشمنان بدانند، حافظان امنیت ایران به هیچ تروریست داعشی جنایتکار و دست پرورده هر قدرت مستکبری مجال میدان داری نخواهد داد.

🔹از ایران با جان خود دفاع خواهیم کرد.