به گزارش پایگاه خبزی تحلیلی سبز سرخ، از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، عیسی قاسمی طوسی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران اظهار کرد : بهدلیل پیشبینی سرمای شدید و هشدار نارنجی و به دلیل شدت برودت هوا و حفظ و پایداری شبکه خانگی گاز، کمیته اضطرار ستاد مدیریت بحران استان مازندران تصمیم گرفته است تا در روز چهارشنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۴ همه ی مدارس، دانشگاهها، ادارات، بانکها و مراکز دولتی و غیر دولتی استان بهجز مراکز خدماترسان تعطیل شوند.
وی ادامه داد: این اقدام در چارچوب سیاستهای پیشگیرانه برای کاهش مصرف گاز انجام میشود.
قاسمی طوسی گفت : همچنین، همه ی دستگاهها موظف هستتد وسایل گازسوز خود را در روزهای تعطیل، خاموش کنند، این تصمیم بر پایه مصوبه کمیته اضطرار ستاد مدیریت بحران استان گرفته شده است.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026