باتوجه به مصوبه کمیته اضطرار ستاد مدیریت بحران استان مازندران  به دلیل شدت برودت هوا و حفظ و پایداری شبکه گاز، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، اعلام کرد که به‌جز مراکز خدمات‌رسان، همه موسسات آموزشی، اداری، بانکی و مراکز دولتی و غیردولتی روز چهارشنبه ۱ بهمن تعطیل است.

به گزارش پایگاه خبزی تحلیلی سبز سرخ،  از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، عیسی قاسمی طوسی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران اظهار کرد : به‌دلیل پیش‌بینی سرمای شدید و هشدار نارنجی و به دلیل شدت برودت هوا و حفظ و پایداری شبکه خانگی گاز، کمیته اضطرار ستاد مدیریت بحران استان مازندران تصمیم گرفته است تا در روز چهارشنبه اول بهمن ماه  ۱۴۰۴ همه ی  مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، بانک‌ها و مراکز دولتی و غیر دولتی استان به‌جز مراکز خدمات‌رسان تعطیل شوند.

وی  ادامه داد: این اقدام در چارچوب سیاست‌های پیشگیرانه برای کاهش مصرف گاز انجام می‌شود.

قاسمی طوسی گفت : همچنین،  همه ی  دستگاه‌ها موظف هستتد وسایل گازسوز خود را در روزهای تعطیل، خاموش کنند، این تصمیم بر پایه مصوبه کمیته اضطرار ستاد مدیریت بحران استان  گرفته  شده است.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده