به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیز سرخ، از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد مازندران ،مهدی رحمن زاده معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران اظهار کرد: مازندرانیهای نیکوکار ۴۸ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان در ۹ ماه امسال صدقه پرداخت کردند.
وی افزود، حرکت به سمت حذف صندوق های فیزیکی و ترویج پرداخت صدقه از طریق الکترونیکی پویش “هر ایرانی یک صندوق صدقه الکترونیک” در مازندران همزمان با سراسر کشور در حال انجام است.
رحمن زاده با اشاره به مزایای مختلف استفاده از صندوق صدقات الکترونیکی اظهار کرد: مشترکین می توانند با صندوق الکترونیکی کمکها را برای استان یا شهرستان مورد نظر خود پرداخت و حتی میتوانند انتخاب نمایند که کمک ها در سرفصل هایی مشخص شده هزینه شود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه، صدقات جمع آوری شده در بخشهای درمانی، فرهنگی ،عمرانی، جهیزیه ،معیشت، تهیه لوازم ضروری زندگی و… برای مددجویان و نیازمندان هزینه میشود گفت : در مازندران از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۴ هزار مشترک جدید به این پویش پیوستند.
وی با اشاره به اینکه، یکی از ماموریت ها و رسالت های این نهاد مقدس ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه برای انجام امور خیرخواهانه است گفت:هم استانی های عزیز می توانند بدون مراجعه حضوری در کوتاهترین زمان از طریق ارسال عدد ۳ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۱ و یا از طریق لینک https://sama.emdad.ir/sama
نسبت به ثبت نام و دریافت صندوق صدقات شخصی الکترونیکی خود اقدام نمایند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکتده
























Saturday, 27 June , 2026