روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری مازندران- ساری  در  بخش تولید و انتشار اخبار در مطبوعات و خبرگزاری ها رتبه برتر کشور را کسب کرد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ،   در آیین اختتامیه گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری کشور که از ۱۵ تا ۱۷ دی ماه در استان بوشهر برگزار شد، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری طی بررسی و ارزیابی های صورت گرفته از سوی دفتر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منابع طبیعی کشور، موفق به کسب رتبه برتر در بخش( تولید و انتشار اخبار در مطبوعات و خبرگزاری ها) شد.

همچنین ، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری  در مجموع بررسی اقدامات و شاخص ها، جز ۵ روابط عمومی فعال و برتر کشور معرفی شد که در پایان این  گردهمایی از محمدجواد رحمانی آلاشتی مسئول روابط عمومی اداره کل  منابع طبیعی و آبخیز داری استان  مازندران- ساری  با اهدای لوح، سپاس قدردانی شد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده