به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، در آیین اختتامیه گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری کشور که از ۱۵ تا ۱۷ دی ماه در استان بوشهر برگزار شد، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری طی بررسی و ارزیابی های صورت گرفته از سوی دفتر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منابع طبیعی کشور، موفق به کسب رتبه برتر در بخش( تولید و انتشار اخبار در مطبوعات و خبرگزاری ها) شد.
همچنین ، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری در مجموع بررسی اقدامات و شاخص ها، جز ۵ روابط عمومی فعال و برتر کشور معرفی شد که در پایان این گردهمایی از محمدجواد رحمانی آلاشتی مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان مازندران- ساری با اهدای لوح، سپاس قدردانی شد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026