به گزارش پایگاه خیری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی فرمانداری شهزستان جویبار ، آیین افتتاح شعبه انجمن خوشنویسان این شهزستان با حضور محمد مدانلو ، فرماندار
شهرستان جویبار، موسوی مدیر عامل انجمن خوشنویسان ایران، رئیس انجمن خوشنویسان مازندران، عباسی نماینده حوزه انتخابیه، هنرمندان صاحبنام خوشنویسی در مازندران، شخصیتهای فرهنگی، هنری، خیرین و مردم شهرستان در محل سالن اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان جویبار برگزار شد.
موسوی مدیر عامل انجمن خوشنویسان ایران در حاشیه این آئین با اشاره به اینکه در شهرستان هایی که فرمانداری دارند انجمن خوشنویسی افتتاح می شود اظهار کرد: ۳۷۰ شعبه انجمن خوشنویسی در کشور فعالیت می کنند.
وی افزود: ۶۰۰ استاد برجسته خوشنویسی در کشور فعالیت می کنند و درخشش خوشنویسان مازندرانی در جشنواره های خوشنویسی کشور بسیار چشمگیر است.
در پایان این آئین شعبه انجمن خوشنویسی جویبار در جنب پارک المپیک، ساختمان اوقاف با مدیریت محمود طوسی مدیر فعال انجمن خوشنویسی شهرستان جویبارافتتاح شد.
یادآور می شود: با افتتاح این شعبه شرایط آسانتر برای آموزش هنرجویان رشته خوشنویسی فراهم شده است.

پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026