آئین اهدا نخستین رتبه ویژه طلایی باشگاه های مازندران با حضور بریمانی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد . 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ ، از روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران، با حضور حسین بریمانی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ، اسماعیل پهلوان سرپرست معاونت امور ورزش، فاطمه خدمتگزاری مسئول امور باشگاه ها، جمشیدپناه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل، آئین اهدا  رتبه ویژه طلایی باشگاه های مازندران  برای نخستین بار به باشگاه نیاوران  شهرستان آمل اهدا شد.

حسین بریمانی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران  در دیدار با نماینده این باشگاه تاکید کرد؛ باشگاه های ورزشی و بخش خصوصی یکی از ارکان اصلی توسعه ورزش استان هستند و خود را موظف به حمایت می دانیم.

یادآور می شود: باشگاه نیاوران نخستین باشگاه ورزشی استان مازندران محسوب می شود که این رتبه را با تائیدیه وزارت ورزش و جوانان کسب کرد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده