آئین معارفه  رئیس جدید جمعیت هلال احمر شهرستان نکا در فرمانداری این  شهرستان  برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ ، از روابط عمومی فرمانداری شهرستان  نکا،  سه‌شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۴ آئین  معارفه موسی‌ زاده به عنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر شهرستان  نکا با حضور غلامعلی فخاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران،  داودی فرماندار نکا، مسئول حراست جمعیت هلال احمر  استان واعضای شورای اجرایی شهرستان  در دفتر فرماندار برگزار شد.
در این آائین  از زحمات حسین حیدری سرپرست موقت  جمعیت هلال احمر شهرستان  نکا قدردانی شد.
م
داوودی فرماندار شهزستان نکا ، بر اهمیت راهبردی هلال احمر در مدیریت سوانح و لزوم ارتقای سطح آمادگی، برگزاری منظم دوره‌های آموزشی امدادگری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و از رئیس جدید خواست تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، در خدمات‌رسانی به مردم شریف شهرستان گام بردارد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده