از هر آب گل آلود نمیشه ماهی گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، سکینه رضائیان سمسکنده  خبرنگار در این  یاد داشتی نوشت.
یک روز که صبر عده ای از  بازاریان در برخی از شهر های ایران  به پایان رسید تصمیم گرفتتد  کسب و  کار را رها کنند  و با ااعتراض، نارضایتی خود را به مسئولان نشان دهند، چون قیمت اجناس  دقیقه ای بالا می رفت و  قدرت خرید را از مردم گرفته بود و در نتیحه بازار هم  هر روز خلوت و خلوت تر می شد.
مردم تنها  به سختی می توانستتد شکم خود را سیر کنند و به چیز دیگری حتی نمی تدانستتد فکر کنند.

بازاریانی که  نقش مهمی در اقتصاد کشور داشتند  و  به نيازمندان   جامعه نیز کمک می کردند  و نیز  به عنوان بازوهای دولت عمل می کردند ، دیگر خودشان هم دچار مشکلات اقتصادی شده بودند.
این بازاریان تصمیم گرفتتد اعتراض خود را  با بستن مغازه ها و اعتصاب و نیز به راه افتادن در خیابان نشان دهند.

در این میان  دشمنان که از قبل منتظر این روزها بودند و دست نشانده های خود را که از مدت ها پیش با وعده پول و اقامت در خارج از کشور برای این روزها آموزش داده بودتد، خواستتد به بهانه حمایت از بازاریان پشت سر آنها به راه بیافتند بازاریان هم با همین  فکر که عده ای از آنها حمایت می کنند و زودتر می توانند به خواسته های به حق خود برسند و مسئولانی که خود را به خواب زدند و برخی از آنها  تنها  به فکر  هفت نسل پشت خودشان هستند و مسئولیت را به چشم  پر کردن جیب خود و فرستادن فرزندان خود  به خارج از کشور می دانند  را  تذکری  بدهند و آنهایی که غرق  در  جمع آوری سرمایه شخصی هستتد را هم هشداری دهند دست به اعتراض زدند به امید اینکه وضعيت مردم کشور و همچنین با بالا رفتن قدرت خرید مردم وضعيت خودشان هم بهتر شود.

بازاریان که همیشه در خط مقدم پشتیبانی از انقلاب و کشور بودند و در همه صحنه ها حضور موثر داشتند و  امتحان های  خود را  خیلی خوب در این ۴۷  سال انقلاب  پس داده  بودند  حتی فکر هم نمی کردند  نتیجه این اعتراضشان به اغتشاش و  هتک حرمت به مقدساتشان و  از بین بردن اموال عمومی و بیت مال می شود و جان هزاران نفر  گرفته خواهد شد.

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی (آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب) که از قبل به خیال خود زمینه را آماده کردند،  حدود دو هفته با تبلیغات و سخنان فریبنده  در رسانه های خود  توانستند  عده ای از جوانان  کم تجربه که بیشتر به دنبال هیجان بودند را با خود همراه و پا را از گلیم خود دراز تر کنند  و اعتراض های به حق بازاریان را  با نقشه قبلی به اغتشاش بکشند.

حمایت ها ی رسانه های  معاند و تشویق های آنها بادی شد در آستین عده ای از جوانان خام  و کم تجربه در داخل  کشور که به آنها گفته بودند  شما می توانید  با  حضور در اغتشاشات که  موجب از بین بردن بیت المال شده و خسارت های مالی فراوان به کشور می زند  به خواسته خود که  ضربه زدن تا براندازی نظام  است دست یابید، آنها هم که به دنبال  کار های هیجانی و نشان دادن خود بودند  به میدان آمدند ، حتی بسیاری از مردم هم  که در ابتدا فکر می کردند این اعتراض ها کوتاه مدت است، سکوت کردند اما وقتی دیدند هر روز عده ای از  افراد بی گناه  به شهادت می رسند و اموال عمومی  در آتش  کینه دیرینه دشمنان می سوزد و اغتشاشات به حدی رسید که  به کتاب خدا قرآن  مجید بی حرمتی می کنند دیگر نشستن را جایز ندانستند و  بر علیه این  اغتشاشگران و  نا آرامی ها  به خیابان ها آمدند و یکبار دیگر مقابل این دشمنان که چشم دیدن ایران قوی را نداشتند و ندارند و سالها است با توطئه های مختلف می خواهند استقلال ایرانیان را بگیرند و هر بار با حضور به موقع مردم نقشه هایشان نقش بر آب می شود ، هر چند هر بار فکر می کنند  می شود از هر آب گل آلود ماهی گرفت ، محکم تر  ایستادند.

هرچند  بیشتر مردم  به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور  اعتراض دارند  اما به شدت  مخالف بر هم زدن. نظم عمومی و  آرامش کشور و دخالت بیگانگان  هستتد و هر گونه آسیب زدن به اموال عمومی  و  کشتن افرد بی گناه و حمله به مراکز نظامی   ، مذهبی ،به ویژه  هتک حرمت به مقدسات (کتاب خدا قرآن)  مدارس ، مراکز درمانی و‌‌‌‌‌‌‌…را  محکوم می کنند و مقابل  اغتشاشگران و  حامیانشان ( آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب کودک کش  ) می ایستند و بر علیه آنها راهپیمایی چند  میلیونی به راه می اندازند .

مسئولان باید بیشتر به مشکلات معیشتی  مردم توجه کنند تا مشکلات تبدیل به بحران نشود که خسارات جانی و مالی فراوان به همراه دارد و نظام را  نیز به خطر می اندازد .

باید یادآوری کنم:  جراحی  اقتصادی دولت،  (انتقال ارز ترجیحی از ابتدای زنجیره به  انتهای زنجیره یعنی مصرف کنندگان ) در قالب کالا برگ که موجب چند برابرشدن  قیمت اجناس نیز  شده  هم  چندان  نتوانست رضایت مردم را فراهم کند چون مردم  فقط می خواهند  جلوی  اختلاس های چند هزار میلیاردی گرفته شود و  مسئولان کارشان را  به خوبی انجام دهند و خدمت به مردم را  برای رضایت خداوند  و خوشنودی رهبر معظم انقلاب انجام دهند که بارها و بارها
می فرمایند و تذکر می دهند به مسئولان که به فکر معیشت مردم  باشید .

این بار هم  این  توطئه ها  با  یک جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی  مبنی بر اینکه اعتراض حق مردم است  اما  با اغتشاشگران  باید به شدت  برخورد شود  و حضور به موقع مردم در صحنه  قائله خوابید و دشمنان بار دیگر  اعتراف کردند که باز هم  نتوانستند  اتحاد و همدلی مردم ایران را  بشکنند و به اهداف شومشان که براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است برسند.

دشمنان ایران عزیز باید بدانند از هر آب گل آلود نمی توانند ماهی بگیرند چون ایران اسلامی  رهبری  با تدبیر و مردم آگاه  دارد که اجازه دست درازی به هیچ بیگانه ای را  به  خاک وطن ما نخواهند داد.
پایان پیام/