پس از توقف چندین ساله، عملیات اجرایی پروژه پل تا پل آغاز شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری ، سید حسن احمدی شهردار ساری در نشست بررسی پروژه «پل تا پل » با بیان اینکه این پروژه یکی از حیاتی‌ترین پروژه‌های زیرساختی ساری است، گفت :پس از توقف چندین ساله این پروژه که با هدف کاهش بار ترافیکی سنگین ورودی شرق استان و تسهیل تردد در بلوار امام رضا (ع) طراحی شده است بصورت جدی در دستور مدیریت شهری قرار دارد .

وی افزود: ضمن قدردانی از پیگیری ها و حمایت های فرماندار مرکز استان از پروژه های مهم شهرداری ساری، با تکمیل نهایی پل تا پل شاهد رفع شدن ترافیک بلوار امام رضا خواهیم بود.

احمدی گفت: بخشی از تملکات پروژه پل تا پل انجام شده و بخشی دیگر آغاز شده است.

یادآور می شود: بخش‌های زیادی از مسیر این پروژه بازگشایی شده و پیمانکار این پروژه در حال نهایی کردن لایه‌های آسفالت و نصب علائم ایمنی و روشنایی هستند.

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های این پروژه، تملک پلاک‌های مسکونی و تجاری در مسیر بود که به همت مجموعه شهرداری، بیش از ۹۵ درصد این موانع برطرف شده است.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده