باقری جامخانه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران _ ساری در نشست تعاملی فرماندهان یگان‌های حفاظت دستگاه‌های اجرایی:صیانت از منابع طبیعی مستلزم تعامل و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی، نیروهای حفاظتی و مردمی است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران–ساری،نشست تعاملی فرماندهان یگان‌های حفاظت ادارات کل و نهادهای دولتی استان با هدف هم‌ افزایی، تبادل تجربیات و ارتقای سطح هماهنگی در صیانت از انفال و منابع ملی، به میزبانی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – ساری برگزار شد.

علی باقری جامخانه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران _ ساری ، در این نشست که با حضور معاونین اداره‌کل، نماینده ولی‌فقیه، فرمانده یگان حفاظت اداره کل، جانشین پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مازندران و فرماندهان یگان‌های حفاظتی دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل شد، ،با اشاره به ضرورت همکاری بین‌بخشی در حوزه حفاظت از عرصه‌های طبیعی و ملی استان گفت: صیانت از منابع طبیعی به عنوان سرمایه ملی کشور، مستلزم تعامل و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی، نیروهای حفاظتی و مردمی است تا بتوان با رویکرد علمی و عملیاتی، از تعرض به این سرمایه‌های حیاتی جلوگیری کرد.

در ادامه این نشست، ضمن ارائه گزارش عملکرد یگان‌های حفاظت دستگاه‌های مختلف، راهکارهای مشترک برای پیشگیری از تصرف اراضی ملی، مبارزه با قاچاق چوب، اطفاء حریق جنگل‌ها و ارتقای امنیت عرصه‌های طبیعی مورد بررسی قرار گرفت.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده