۲ مامور جنگلبانی متخلف در حین ارتکاب جرم در یکی از ادارات شهرستانی منابع طبیعی و آبخیز داری استان دستگیر شدند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری، علی باقری جامخانه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری، گفت:در راستای حفظ و حراست از عرصه های منابع ملی و طبیعی و مقابله جدی با قاچاقچیان و سوداگران به این مواهب الهی با عنایت به گزارشات مردمی در خصوص تخلفات متعدد دو مامور جنگلبانی در یکی از ادارات منابع طبیعی شهرستان ها، از همین رو دستور صحت و سقم و پیگیری و بررسی و اقدام سریع موضوع صادر شد، گفت: طی پایش فرمانده یگان حفاظت، اداره حراست اداره کل و همکاری نماینده پلیس امنیت اقتصادی مستقر در منابع طبیعی استان از نیروهای حفاظتی و همچنین با بهره گیری از ابزارهای اطلاعاتی و رصد و کنترل نامحسوس از افراد مظنون و فرصت طلبان، تعداد دو مامور اداره منابع طبیعی یکی از شهرستان ها،همزمان در حال ارتکاب جرم( رشوه گیری)شناسایی، دستگیر و برای طی کردن مراحل قضایی و قانونی بازداشت شدند.

وی با اظهار این مهم که ما قدردان تمامی نیروها و کارکنان خدوم و زحمت کش و متعهد منابع طبیعی و قرق بانان و نگهبانان مسئولیت پذیر هستیم و بطور قطع از آنان حمایت هم خواهیم کرد، افزود: همان طور که بارها هشدار دادیم، در برخورد با متخلفین در حوزه منابع طبیعی با هیچ احدی تعارف نداریم و برابر با قانون به شدت با آنان برخورد خواهیم کرد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده