به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ساری؛ احمدی شهردار ساری به همراه و عضو شورای شهر و معاون حملونقل شهرداری، چهارشنبه( ۲۹ بهمن ۱۴۰۴) با حضور در «کوی اتحاد»، عملیات آسفالتریزی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد؛ مدیریت شهری در ادامه این بازدید میدانی، از آخرین وضعیت اجرایی پروژههای راهبردی «فاز دوم بوستان ملل» و «پل تا پل» نیز دیدن کرده و بر تسریع در تکمیل این طرحهای کلان تأکید کرد.
سید حسن احمدی شهردار مرکز استان، به همراه پرویز شعبانی عضو شورای اسلامی شهر ساری و میثم فرخی معاون حملونقل و امور زیربنایی با حضور میدانی در نقاط مختلف شهر، آخرین وضعیت پروژههای عمرانی و خدماتی را مورد ارزیابی قراردادند.
در ادامه این نظارت میدانی، مسئولان شهری از روند پیشرفت فیزیکی پروژههای راهبردی و گردشگری ساری شامل: «فاز دوم بوستان ملل» و پروژه بازگشایی مسیر «پل تا پل» بازدید کردند.
سید حسن احمدی شهردار ساری در حاشیه این بازدید با تأکید بر ضرورت ارتقای کیفیت پروژههای عمرانی، دستورات لازم را جهت تسریع در عملیات اجرایی این دو پروژه کلان صادر کرد و گفت: تکمیل زیرساختهای تفریحی و بازگشایی گرههای ترافیکی از اولویتهای اصلی شهرداری ساری است که با تمام توان برای بهرهبرداری در کوتاهترین زمان ممکن دنبال میشود.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026