به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی بهزیستی مازندران ، رقیه رحمانی مدیرکل بهزیستی مازندران از تداوم اجرای طرح «خانواده میزبان» در استان خبر داد و این طرح را رویکردی انسانی و مؤثر برای فراهمسازی تجربه زندگی در محیط گرم خانواده برای کودکان و نوجوانان تحت سرپرستی بیان کرد، طرحی داوطلبانه که با نظارت تخصصی بهزیستی، امکان سرپرستی موقت این فرزندان را برای خانوادههای واجد شرایط فراهم کرده و گامی مهم در ارتقای سلامت روان و آمادگی اجتماعی آنان به شمار میرود.
وی افزود: بهمنظور تعیین ضوابط و تشریح فرآیندهای نحوه سپردن کودک و نوجوان به خانوادههای واجد شرایط، متقاضیان میتوانند با مراجعه به سامانه فرزندپذیری، بخش «طرح میزبان»، به نشانی
https://behzisti.ir/xkmB
ثبت نام کرده و پس از طی مراحل و فرآیندهای اداری مربوطه، در این طرح مشارکت کنند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026