به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران؛ در راستای استمرار نظارتهای میدانی بر امنیت غذایی استان در ایام پایانی سال و همزمان با شرایط ناشی از جنگ تحمیلی و ورود مسافران به استان، سید محمد جعفری دبیر کارگروه گندم، آرد و نان استان، در ساعات قبل از افطار با همراهی تیمی متشکل از معاونین و مدیران اداره کل و همچنین فرمانداران و اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان ها، بازدیدهای میدانی گستردهای را در مرکز و شهرستان های مرکزی استان به اجرا گذاشته و گزارش آن را به استاندار مازندران ارائه داد.
در این بازرسیهای میدانی که با حضور مهندس ولیزاده، فرماندار شهرستان بابلسر و نمایندگان عالی فرمانداریهای ساری، جویبار، بابل و فریدونکنار همراه بود، وضعیت توزیع و ذخیره آرد در شهرستانها، کیفیت پخت، رعایت ساعات پخت و نحوه عرضه نان به مردم و مسافران مورد بررسی قرار گرفت.
سید محمد جعفری سرپرست غله و خدمات بازرگانی مازندران در حاشیه این بازدیدهای سرزده، با اشاره به شرایط خاص کشور و استان و لزوم حفظ پایداری امنیت غذایی و همچنین تسهیل در دسترسی مردم و مسافران به نان، اظهار کرد: دشمن در پی ایجاد اختلال در معیشت و آرامش جامعه است، اما با روحیه جهادی و نظارت شبانهروزی، اجازه نخواهیم داد کوچکترین خللی در تامین نان گرم سفره مردم ایجاد شود. طبق دستور استاندار محترم، با هرگونه تخلف، عرضه خارج از شبکه و یا تعطیلی خودسرانه، با قاطعیت و بدون اغماض( چشم پوشی) برخورد قانونی خواهد شد.
دبیر کارگروه آرد و نان استان با تاکید بر اهمیت تسهیل دسترسی مسافران و مجاوران به نان در روزهای پایانی سال، افزود: حضور میدانی مدیران در کنار فرمانداران، پیامی روشن برای حفظ امنیت غذایی دارد؛ نان به عنوان اصلیترین کالای سبد مصرفی مردم در این روزهای حساس، با نظارت دقیق به دست مصرفکنندگان واقعی خواهد رسید.
در جریان این گشتهای مشترک، پرونده واحدهای متخلف جهت برخورد قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع و از نانوایان متعهدی که با ایثار و تلاش در ایام بحران به خدمترسانی مشغول بودند، قدردانی شد.

پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026