سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران از اختصاص سهمیه فوق‌العاده آرد به نانوایی‌های استان با هدف تسهیل در دسترسی شهروندان و مسافران عزیز به نان و پایداری امنیت غذایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی  مازندران، سید محمد جعفری سرپرست اداره کل  غله و خدمات بازرگانی مازندران با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و حجم گسترده ورود مسافران به استان مازندران، و در راستای اجرای تاکیدات یونسی رستمی  استاندار مازندران مبنی بر برنامه‌ریزی دقیق و ارتقای خدمات در حوزه آرد و نان، با پیگیری‌های صورت گرفته، بالغ بر ۲۰ هزار کیسه آرد فوق‌العاده مناسبتی جهت توزیع در سطح نانوایی‌های استان تخصیص یافته است.

وی درباره نحوه توزیع این سهمیه اظهارکرد: توزیع این سهمیه ها با هماهنگی کامل فرمانداران محترم و کارگروه‌های آرد و نان شهرستان‌ها و با اولویت شهرهای مسافرخیز به ویژه در غرب استان بوده تا ضمن پاسخگویی به نیاز روزافزون ناشی از حضور مسافران و جلوگیری از ایجاد صف،  عرضه نان به صورت مستمر و بدون وقفه ادامه یابد.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه غله و دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه گندم، آرد و نان استان بر این است که با پایش شبانه‌روزی فعالیت خبازی‌ها، سهولت در دسترسی عموم مردم به این کالای استراتژیک فراهم گردد و هیچ‌گونه دغدغه‌ای برای تأمین نان مورد نیاز در سطح استان وجود نداشته باشد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده