نشست تخصصی وبیناری معاونان آموزش ابتدایی شهرستان‌ها، مناطق و نواحی استان مازندران با حضور رسول جماعتی مدیرکل دفتر دبستانی و سیده مرضیه شجاعی رئیس اداره کیفیت‌بخشی آموزش عشایری معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، این نشست به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر و به صورت مجازی برگزار شد.

هوشنگ اصغریان معاون آموزش ابتدایی مازندران در این نشست گزارشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه آموزش ابتدایی استان در شرایط خاص و غیرحضوری شدن کلاس‌ها ارائه کرد.

در ادامه، روند اجرای آموزش در شرایط خاص و شیوه‌های مختلف آموزشی مورد بررسی قرار گرفت و رسول جماعتی بر ضرورت آمادگی مدارس برای اجرای آموزش در قالب‌های حضوری، مجازی و آفلاین تأکید کرد. همچنین تعدادی از شهرستان‌ها به صورت برخط گزارشی از وضعیت و اقدامات خود ارائه دادند.

در پایان این نشست، مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش از اقدامات استان مازندران و تلاش‌های شهرستان‌ها و مناطق در مدیریت فرآیند آموزش در این شرایط قدر دانی کرد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده