تأمین آرامش بازار در اوج سفرهای نوروزی حاصل تلاش منسجم دستگاه‌های اجرایی مازندران است.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران در نشست ستاد تنطیم بازار استان با قدردانی از عملکرد ستاد تنظیم بازار و فرمانداران استان در مدیریت بی‌سابقه موج سفرهای نوروزی، اعلام کرد که، با وجود حضور حدود ۱۷ میلیون اقامت شبانه مسافران و آسیب دیدگان از جنگ رمضان در مازندران، کالاهای اساسی، نان و سوخت بدون کمبود و با نظارت مستمر در دسترس مردم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ، مردم سرمایه های اجتمایی ارزشمند هستند افزود: این مردم با آمدن و حضور در کف خیابان ها وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند و دست به سوی رژیم غاصب اسرائیل صهیونیستی و آمریکای جنایتکار دراز نکردند و از ابتدای جنگ تا کنون با حضور در کف خیابان ها ، پشت نظام محکم ایستاده اند این وظیفه حکومت است که از مردم حمایت کند .

یونسی رستمی خاطر نشان کرد: ظرفیت مازندران حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت است اما حدود ۱۷ میلیون مسافر و آسیب دیده از جنگ از ابتدای تعطیلات نوروزی به صورت اقامت در شب وارو مازندران شدند و خوشبختانه در دیدار با این مسافران ، هیج گونه کمبودی در کالاهای اساسی ، سوخت و نان در استان نداشتیم و همچنین نوسان قیمت ها در بازار استان نیز بطور نسبی بوده است.

نماینده عالی دولت در مازندران یادآور شد، ۹ میلیون و ۳۰۰ نفر مسافر و آسیب دیده از جنگ در جنگ ۱۲ روزه به صورت اقامت در شب نیز وارد مازندران شده بودند.
پایان پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده