تفرجگاه های مازندران با تخفیف ۵۰ درصد در اختیار مازندرانی ها قرار  گیرد/ ساکنان همان شهرستان  رایگان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران مهدی یونسی رستمی  استاندار مازندران با اشاره به اینکه، در راستای رفاه حال هم استانی ها و در آستانه ۱۳ فروردین ماه و روز طبیعت و بهره مند شدن مردم از طبیعت، گفت: تفرجگاه های مازندران مانند سی‌سنگان نوشهر، عباس آباد بهشهر، میرزا کوچک خان آمل و…‌ ورودی برای مردم آن شهرستان رایگان و برای هم استانی ها با تخفیف ۵۰ درصدی همراه است. ‌

وی  ادامه داد: باید همه دست به دست هم دهیم تا سفرهای ایمن، خوش و مطمئن برای مسافران نوروزی و هم استانی ها فراهم شود.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده