به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران ، در دیدار سردار مفخمی فرمانده انتظامی استان، با قدردانی ویژه از زحمات آنان در ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۵، اظهار کرد: از زحمات، خدمات و احساس مسئولیت همه شما همکاران قدردانی میکنم. امسال نسبت به سالهای گذشته، چهارشنبهسوری با وجود اینکه از نظر آنان “نقطه صفر” محسوب میشد، کاملاً خنثی شد.
آیت الله محمدی لائینی در ادامه با اشاره به حجم بالای سفرها اظهار کرد: از سوی دیگر، ورود حدود ۲۰ میلیون مسافر به استان، مشکلات فراوانی ایجاد میکند.
آیتالله محمدی لائینی خطاب به جمع حاضر، گفت: همه ساله از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه، یک ماه بسیار سخت را پیش رو دارید و امسال بهدلیل جنگ و شرایط خاص، زحمات شما چند برابر شده است، به همه شما عزیزان خستهنباشید میگویم و از تلاشهای خستگیناپذیر جنابعالی و همکارانتان قدردانی میکنم.
عضو مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت ارتباط مستمر با جوانان تأکید کرد و گفت: باید همیشه با این بچهها ارتباط داشت، خدا قوت به همه شما که تابآوری و سلامت شما باعث رفع خستگی کل مجموعه است، امیدوارم پاداش مادی و معنوی شما در کنار هم قرار بگیرد.
این مسئول با اشاره به اخبار پیروزیهای جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: اخبار جنگ و پیروزیهای رزمندگان اسلام، روحیهبخش و شارژکننده است، دروغگوییها و بیهویتی دشمن برای همگان آشکار شده و ضعف و زبونی آنها در برابر دست برتر نیروهای اسلامی، به همه ما قوت قلب میدهد.
وی با بیان اینکه، حضور خیابانی مردم فوقالعاده است، یادآور شد: یک مانور و رزمایش عجیب که هر شب فعالتر، زندهتر، بیدارتر، هوشیارتر و پرشورتر از شب قبل ظاهر شد، این حضور، حجت را بر همه مسئولان و حتی رزمندگان تمام کرده است که مردم چگونه حمایت میکنند، من از این هدفمندی در زحمات و خدمات شما بسیار خوشحال هستم.

پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026