۵ هزار و ۲۱۵ نفر مسافر و آسیب دیدگان از جنگ رمضان از ابتدای جنگ تحمیلی و آغاز سفرهای نوروزی تا روز ۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ و در قالب اسکان اضطراری و مسافر نوروزی در سوئیت‌ها و زائرسراهای بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران ، با اشاره به اجرای طرح نوروزی “آرامش بهاری” بیعت با ولایت در ۲۳۶ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران اظهار کرد: یک میلیون و ۱۴۱ هزار و ۲۰۰ نفر مسافر در مدت ۱۰ روز به زیارت امامزادگان و بقاع متبرکه استان مشرف شدند.

وی افزود: طی این مدت با آغاز سفرهای نوروزی تاکنون ۳ هزار و ۴۱۰ نفر شب اقامت مسافر در سوئیت و زائرسراهای بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اسکان اضطراری هموطنان بیان کرد: از زمان آغاز جنگ تحمیلی تاکنون هزار و ۸۰۵ نفر در بقاع متبرکه مازندران اسکان اضطراری یافتند.

خحت الاسلام حیدری جناسمی خاطرنشان کرد: باتوجه به برپایی خیمه‌های معرفت و حضور روحانیون در سطح بقاع متبرکه طرح نوروزی” آرامش بهاری” بیعت با ولایت تاکنون هزار و ۹۷۴ نفر از واحدهای مشاوره در اماکن مذهبی استان برخوردار شدند.

این مسئول با بیان اینکه، اسکان زائرین و مسافرین در طول سال در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان انجام می‌شود، افزود: ۴۱ سوئیت و ۳۹۲ اتاق در اماکن مذهبی آماده اسکان مسافران و زائران است.

حجت الاسلام حیدری جناسمی در پایان گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی و آغاز سفرهای نوروزی تا روز ۷ فروردین‌ماه ۵ هزار و ۲۱۵ نفر در قالب اسکان اضطراری و مسافر نوروزی در سوئیت‌ها و زائرسراهای بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده