مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) تهران، از محمدعلی کوثری، شهروند عادی مازندرانی  که در جریان حملات تروریستی وحشیانه آمریکایی صهیونیستی به پایتخت، به شدت مجروح شد عیادت کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ،  سعید کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این دیدار که با هدف بررسی روند درمانی و پیگیری امور مربوط به این حادثه‌ دیده صورت گرفت، ضمن گفت و گو با کادر درمانی بیمارستان امام حسین (ع) و ابراز همدردی با خانواده محمدعلی کوثری، بر لزوم تسریع در ارائه خدمات تخصصی درمانی به وی تأکید کرد.

 

وی با اشاره به اینکه، این شهروند مازندرانی‌ الاصل در حملات تروریستی اخیر که از سوی استکبار جهانی علیه مردم ایران طراحی و اجرا شد، دچار جراحات جدی شده است، افزود: رسیدگی به امور ایثارگران و همچنین شهروندانی که در چنین حوادثی آسیب دیده‌ اند، از اولویت‌های اصلی بنیاد شهید است. وضعیت آقای کوثری به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

 

کهن‌ سال ضمن بازدید از روند ارائه خدمات پزشکی به محمدعلی کوثری، دستورات لازم برای فراهم آوردن تمهیدات درمانی تکمیلی و حمایت‌های مورد نیاز را با هماهنگی معاونت بهداشت و درمان مرکز، صادر کرد.

 

خاطرنشان می شود:  این عیادت و پیگیری‌ های درمانی در راستای هماهنگی‌ های مستمر و مجدانه دکتر عباسپور، معاون محترم بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور انجام پذیرفت.

 

یادآور می شود: محمدعلی کوثری که در جریان جنایت تروریستی اخیر در پایتخت، به شدت مجروح شده ، هم‌اکنون به دلیل شدت جراحات وارده در وضعیت کما به سر می‌برد.

 

همچنین خانواده وی نیز از پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط مسئولان‌ بنیاد شهید کشور و استان  ابراز امیدواری کرده‌اند.

پایان پیام/

سکینه رضائیان سمسکنده