۱۳۲ هزار تُن کیوی و مرکبات از مازندران صادر شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، اسد الله تیموری یانسری سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات بیش از ۱۳۲ هزار تُن کیوی و مرکبات از این استان به کشورهای حوزه اوراسیا خبر داد

وی اظهار کرد: ۲ هزار و ۲۸۲ محموله کیوی به وزن ۵۱ هزار تُن و ۳ هزار و ۷۸۸ محموله مرکبات به وزن بیش از ۸۲ هزار تُن تا کنون به کشورهایی شامل: ازبکستان، تاجیکستان و ترکمنستان صادر شده است.
یادآور می شود : در جنگ نیز صادرات محصولات کشاورزی از مازندران انجام می شود.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده