به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، نشست برنامهریزی برداشت غلات و کلزا در سال زراعی ۱۴۰۵–۱۴۰۴ با حضور باقری معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، زیتر لاریمی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، رئیس اداره امور فناوریهای مکانیزه کشاورزی سازمان، مدیر حفظ نباتات سازمان، رئیس اداره مدیریت بحران سازمان و نمایندگان اتحادیه کمباینداران و تراکتورداران استان در دفتر معاونت بهبود تولیدات گیاهی این سازمان برگزار شد.
در این نشست ، حاضران به بررسی و پیگیری مصوبات صورتجلسه سال ۱۴۰۴ ستاد برداشت غلات و کلزای کشور پرداختند تا با مدیریت دقیق عملیات برداشت و بهرهگیری از ظرفیتهای موجود، از هدررفت محصول جلوگیری شود.
همچنین در این نشست، هماهنگیهای لازم برای برگزاری نشست های آینده با دستگاهها و ارگانهای مرتبط خارج از سازمان جهاد کشاورزی استان انجام شد تا تمامی ابعاد و الزامات مربوط به برداشت غلات و کلزا بهصورت جامع بررسی و برنامهریزی شود.
هدف از برگزاری این نشست ها، برنامهریزی دقیق، هماهنگی بین دستگاههای مرتبط و فراهمسازی شرایط مناسب برای برداشت بهینه محصولات استراتژیک غلات و کلزا در استان مازندران بیان شد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026