شهردار ساری به همراه معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ساری از پروژه های عمرانی و معابر سطح شهر بازدید کردند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری ، سید حسن احمدی شهردار ساری (سه شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۵ ) با همراهی میثم فرخی معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری از پروژه های عمرانی، پل امام علی ( سه راه جویبار)، پارک شهید نوبخت ( سکوتپه ) و میدان امام حسین بازدید کردند .

یادآور می شود: شهردار ساری در این بازدید بر تسریع و شتاب بخشی در روند اجرایی این پروژه ها و ارائه خدمات مطلوب در نقاط مختلف معابر شهری تاکید کرد.

 


پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده