به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی بهزیستی مازندران ، رقیه رحمانی مدیرکل بهزیستی مازندران به همراه رجبی معاون توسعه مدیریت و منابع بهزیستی استان، با حضور در مرکز تامین و توسعه خدمات بهزیستی ولیعصر(عج)، ضمن دیدار و گفت و گو عیدانه با رئیس و کارکنان این مجموعه، از تلاشها و خدمات آنان به گروه های هدف قدز دانی کردند.
وی در این برنامه ، در نشستی، با اخلاقی رئیس مرکز، در جریان روند فعالیتها، ظرفیتها، خدمات و اقدامات انجامشده در واحدهای مختلف این مجموعه قرار گرفت و درباره راهکارهای ارتقای سطح خدمات و بهبود فرآیندهای اجرایی گفت و گو کردند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026