خادمین حرم حضرت معصومه ( س) به همراه پرچم این حرم مطهر به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر و نیز روز تکریم از امامزادگان در آستانه مبارکه امامزاده قاسم ( ع) در روستای معلم کلا سفلی حضور یافتند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ،
خادمین حرم حضرت معصومه ( س) به همراه پرچم این حرم مطهر به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر و نیز روز تکریم از امامزادگان در آستانه مبارکه امامزاده قاسم ( ع) در روستای معلم کلا سفلی حضور یافتند.

حجت الاسلام شعبانی یکی از خادمین حرم حضرت معصومه (س) در این مراسم گفت: حضرت معصومه ( س)
محل قبول همه ی فیض های الهی است که به قلب فاطمه معصومه ( س) القا شده و ایشان را تقسیم کننده فیض الهی می نامند .

وی افزود : حضرت معصومه ( س) را زجاجیه می نامند، یعنی این بانوی بزرگوار نور حضرت امام رضا ( ع) را تشعشع دادند و سر و الرضا نامیدند مانند حضرت زینب کبری (س ) که سر الحسین بودند.

حجت الاسلام شعبانی تاکید کرد: سر پرچم گردانی این است که توجه داده می شوید به منبع نور و تطهیر می شوید .

در این دیدار و مراسم معنوی خانواده معظم شهدا ، مادران و دختران بسیجی نیز حضور داشتند و برنامه های متنوع فرهنگی، شامل: اجرای سرود و رجز خوانی توسط دختران نوجوان و ،،،برگزار شد.

یاد آور می شود : امامزاده قاسم (ع) از امامزاده گان واجب الاحترام در مرکز مازندران هستند .