پویش ملی سرو ایران ، گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش و در آستانه دهه کرامت با غرس هزار و ۱۰۰ اصله نهال در مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، علی باقری جامخانه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری در حاشیه اجرای پویش ملی سرو ایران که به مناسبت روز ارتش و در آستانه دهه کرامت با مشارکت و همکاری جمعی از خادمین حرم حضرت معصومه (س)، مسئولان استانی، کارکنان اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – ساری و نیز داوطلبان جمعیت هلال احمر و صدا و سیمای مرکز مازندران برگزار شد، ضمن بیان این مطلب که همزمان با سالروز ولادت با سعادت رهبر کبیر انقلاب اسلامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و در آستانه میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، پویش ملی درختکاری «سرو ایران در چارچوب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و با مشارکت گسترده مردمی در منطقه تنگه‌لَته شهرستان ساری برگزار شد، گفت: در این پویش در سطح ۱۱ شهرستان زیر مجموعه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، تعداد هزار و ۱۰۰ اصله نهال مثمر و جنگلی غرس شد.

وی در ادامه افزود: در مجموع تاکنون تعداد ۲۲۲ پویش با همکاری ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های تابعه برگزار شده که در مجموع این پویش ها تعداد ۲۴ هزار اصله نهال غرس شد.

در جریان این رویداد، حاضران با لبیک‌گویی به توصیه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی( ره) مبنی بر غرس نهال امید و ضرورت گسترش فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی، اقدام به کاشت نهال‌های بومی سازگار با اقلیم مازندران کردند.

یادآور می شود: نهالکاری در در منطقه تنگه‌لته،ساری بخشی از برنامه‌های مستمر اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – ساری برای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در استان است.


پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده